:)

:)

Friday, May 20, 2011

pengubat busan... ^^

minggu ke 2 latihan industri......actually this entry khas utk my adik  my fren tat i call  jacob zulfika arsad yg hari2 ngadu boring sbb kene wat keje as a semiconductor profesional designer... pro la sangat... n for fren tat everyday waiting da transformer robot smpai campny die....for engineer tat always p jepun wako's traineer.. slamat mmbace.. ^^
untuk mamat yg l.i  kat hutan mantin  production engineer xleh on9 mase keje  ok xpe!! tunggu  balik kg ku sayang  umah mak la baru blh jakun2 buke fb n on9... 
tengah2 on9 ayah tegur baru 2 mmgu dok jauh (ist time kot dok jauh) dah kurus??? omjayyyy... BOBOY betul..^^
entry ni xde gambo sbb zulfika arsad slalu kutuk.. :( 




jom ramai2 bace ni.... )


A) Apa beza kacang panjang ngan seluar panjang ?- Seluar panjang kalau dipotong jadi seluar pendek, tapi kacang panjang kalau dipotong tetap namanye kacang panjang...
p/s; ade ke org panggil kacang pendek? :p

B)Banyak-banyak mi, mi ape yang takleh di makan???- Misai
p/s; kalau terdesak makan je la... tapi kenyang ke??

C)Batang ape yang kalau org pegang-pegang nanti kena gatal gatal?- Batang Keladi
p/s; haip2... jgn pk -ve

D)Bulan dan bintang......... mana anak? mana bapak???- bulan dan ialah anak, tang tu ialah bapak...( Bulandan bin Tang )
p/s; x lwak pon... 

E) Ada orang ni nak naik bas. Dia ada 50 sen jer.Tambang bas ke Tempat dia na pegi tu 60 sen.Camne dia nak pegi tempat tu?-Dia buat muka seposen jek , 50 sen + 10 sen = 60 sen
p/s; klu muke org tu da mmg muke seposen... total2 jadi 70 sen la kan... yes.. balance beli gule2.. 

F)Pak Ali ada sebuah ladang, tetapi die nak tanam 2 jenis pokok Iaitu getah dengan koko. Untuk memenuhi cita-citanya dia pun tanamlah pokok getah separuh dan pokok koko separuh, Soalannya pokok ape tumbuh dulu?- Dua2 tak tumbuh pasal Pak Ali tanam separuh jek..
- pak ali kene g ambik kursus tanam pokok dgn en maan  mardi la... 

G) Burung ape yg boleh berdiri, boleh baring tetapi tak boleh duduk?-Penguin

H)Banyak2 katak, katak ape yg bole bercakap?-Katakanlahhhhhh.....
- tak logik langsung!!

I)Tempat apa ni......peserta dia pakai uniform, selalu bertambah & tak akan berkurangan?- Tempat Perkuburan...seram tak...hehhe
p/s; bagi mr.m yg mmg dari kecik dok umah depan kubur x heran lagsung.. :p

J)Badannya hijau, matanya merah dan berjalan mengundur, taik warna kelabu taik anjing. apa dia...?- Lingkaran nyamuk Shieldtox

K)Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?- Bahrain

L) Emak Si Katun ada 5 anak. Tuah, Jebat, Lekir, Lekiu. Yang ke 5 siapa?- Si Katun ler....hehehhe

No comments:

Post a Comment